Monday, July 16, 2012

Suddenly feel like blogging.
Hmm Wed need to take off again.
Cause have to take care of my uncle.
I must clean the house. Wow.
Must be tired. Especially is my room.
I wanna make it clean.
So I can sleep more comfort. Hahaha!

Just sold out the phone that I bought for Mom. Sony Ericsson X8. Still thinking which phone suitable her to play games. Need more money to get what she want. So she won't feeling bored at home. :)

I can do it. I can do it!

人再怎么穷,都要穷的有骨气。
只要不偷不抢,都不会穷的羞耻!
只要肯慢慢的努力加油,一定可以。

我要的其实很简单,就是我爱的人和爱我的人平平安安,身体健康。

由于自己不是出生在富有的家庭,
也从来没有感到羞耻。反而很庆幸。
家人的爱是我的动力。我会赚钱来得到自己想要的东西,家人想要的东西。

因为我相信只要肯努力,等待,
什么都可以!!







No comments: