Friday, December 31, 2010

Latest post of 2010 ♥

今天是2010年的最后一天
我有特别多的感触

转眼间,又是一年
其实,时间过的很快

这一年里,发生了好多好多事情
开心,伤心,烦恼都有

爸爸的病情
还没完全康复,但已经有所进步了
他也变了好多,以前总是酷酷的
现在看到别人,都会笑眯眯得
以前,总是爱抽烟
现在,都没碰了
也许,这个病给他了好多触感
让他想通了一些 =')
我知道他的病不能急,必须给于他精神上的支持,鼓励,和多做运动!
但只要我能办到的,我一定会办!

妈妈好像好辛苦
总是担心这个,担心那个
我们都长大了,不要操心了好吗?
看见你这样,真心疼。

兄弟姐妹都改变了好多!
有好有坏,有时候看见他们那么辛苦,还真心疼。
姐姐,我希望你不要每次早出完归。

爱人--沈健伟
我们是今年1月14日展开恋情的
如果没有记错,我们认识彼此是我初中3的时候
那时候,你追求我但我没有接受
一直到去年的年尾,你再次最求我
恋情展开啦 =)
他是"The best I ever had"
我会好好珍惜

朋友们好像没有从前的感觉了
大家都变了,这不是件好事。
也不是我想太多,但只要你仔细想想,你也会察觉到。
难道,真的是不同的地方有不同的好朋友吗?

---

I got a very lot of To-do thing, here's the list.

1) Earn more and save more money for the future. (wanna throw the habit of waste money)
2) Ger rid of insomnia, I will try to sleep early everyday.
3) Try to drink more more more more water everyday.
4) Exercise everyday for slim down my body. (I am getting fat, sigh)
5) Spend more time with my family.
6) Plan what to study. I wish to continue my study, but Idk what course should I take. Sigh.
7) Learn to be independent.
8) Learn to be brave.
9) And
10) More ...........

Hope this year will great than last year for me, family and him

--


I choose to pass my New Year Eve with my family.
Because 2 of my sister celebrate with their friends.
Dad and mom sure will feel lonely right? Tehehe, I am a good daughter :)

But ......... at around 8++pm.
I been invited to my neighbors BBQ party.
I only ate a pcs of Lamp Chop and 1 tin of Cola.
Do you wonder why? I had my dinner at home, hehehehehehehe.....

Talked with Albee at her boyfriend's house.
There's such a sweet and funny couple.

I didn't count down with them, back to home at around 11.50pm.
I do miss him a lot :')

No comments: