Thursday, June 17, 2010

端午节 Wednesday

今天的早餐就是裹粽了 ^ ^
用完早餐后, 我和比到下南南的 Public Bank 弄些东西
等很久噢 够闷噢

当我们等着等着, 我好饿
所以就到 "台湾小粥" 那里吃
那里的皮蛋番薯粥还真令我感到惊讶
好奇怪的味道, 让我没胃口再吃下去
后来, 比就叫我不要吃了, 等弄好了再去别的地方吃
我才吃了几口, 好浪费 :(

当我们弄好了, 就到 City Mall 逛街, 顺便拿东西
后来再到 Foh Sang 送货

又是时候用午餐了, 说好去 Lintas 吃生肉面
就是没有 parking
热烈的太阳照射进车里 + 塞车 + 一直转回同样的地方
还真气人啊 !!

终于在 Wagamama 前面找到了 parking
也到那里用了一餐. 好饱. 点到的都吃不完
后来, 我们和 Ah Siang 到 Frenz Cafe 喝茶 :O

晚上, 和他家人一起想用团圆饭, 他的亲戚也来到 (家里没有办)
大约 8.30pm, 比约了客人在 Kolombong Giant
后来也到欣琴家一躺 :)


-


Thursday
Had a small meeting at Sylvian's house with Ming and Edward.
Before we went to his house, had a breakfast with bii at Kingfisher @ siu mai, sao nyuk kon lou min

Hm .. we are not that concentrate because we are quite blur
Don't know what to do about the folio of Art, but still we done a little bit :)

He came and fetch us home at around 3.30pm
After fetch Ming home, we went to Kara for find his boss
But his boss was not there =_=

Coughing like hell ; flu-ing like hell ; and feel like going to fever :'(
Reached home at around 6am. Hopefully I will recover tomorrow morning, haih

No comments: